reklama

Hranice sebaúcty

Ahoj Peťka, tak Ti zasa píšem, aj keď si mi tuším už rok neodpovedala. Ja viem, že to je len Tvoj spôsob, ako mi dávaš najavo, že ma chceš, a len ma chceš vyburcovať k tomu, aby som Ťa chcel ešte viac. Rajcuje ma to.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (70)

Naposledy, keď sme sa rozprávali, bolo to tuším takto pred rokom, keď si sa rozišla s frajerom, som Ti hneď na druhý deň ponúkol moju lásku. Ty si sa tvárila, že to je hlúposť a že Ťa vôbec nepoznám. Tvrdila si, že nikoho nechceš a ja som cítil, že len nechceš, aby som si o Tebe pomyslel niečo zlé.

Prečo Ti záleží na tom, že sme sa videli len trikrát a aj to bolo pred troma rokmi? Od nášho posledného stretnutia, vtedy pred tými troma rokmi, pred Vianocami, keď som tak veľmi dúfal, že ma pobozkáš na rozlúčku, na Teba nemôžem prestať myslieť. Stále som sa snažil chytiť Ťa za ruku, objímal som ťa okolo ramien a Ty si ma tak rozkošne koketne odstrkovala. Stále si vravela, že sa ponáhľaš a snažila si sa tváriť sa nahnevane. Mňa si však neoklamala! Aj keď si mi povedala, že nechceš, aby som ťa šiel odprevadiť, vedel som, že tým mi vlastne hovoríš, ako veľmi po tom túžiš, a že keď prídeme k dverám, tak ma pozveš dnu. Neviem, prečo si to neurobila. Asi som Ti nedával dostatočne jasné signály a Ty si si nebola istá, či by som pozvanie prijal. Nabudúce svoje city prejavím viditeľnejšie, neboj.

Prečo sme sa vlastne odvtedy nestretli? Vlastne, je to Tvoja chyba, lebo si potom bola vždy zaneprázdnená, musela si sa učiť, alebo pracovať. Nemala si čas so mnou ani telefonovať, vždy si musela hneď odísť alebo si bola niekde vonku s kamarátmi. Dokonca ani na tie smsky, ktoré som Ti každý druhý deň posielal, či nechceš „vybehnúť“ niekam von, si mi neodpovedala, alebo si musela ísť za rodičmi. Chápal som to a viem, že keby si mohla, tak by si so mnou trávila veľa času. Osud nám však neprial a ja som potom musel odísť do zahraničia, lebo Slovensko je nanič. Všade lepšie, ako doma. A to nás rozdelilo, lebo Ty si tvrdila, že v Bratislave nie je problém nájsť si prácu. Tak prečo ma teda nikam nevzali? Mám tridsať a som nehorázne talentovaný na všetko. Nevedeli ma oceniť. To ma urazilo, tak som radšej išiel inam. Verím, že mi rozumieš, a že sa za to na mňa nehneváš, a nemyslíš si, že som Ťa opustil. Neopustil som Ťa, aj tu na Teba neustále myslím.

Inak, musím Ti prezradiť, že firmy sú takí nevďační vykorisťovatelia aj tu. Predstav si, že sa o mňa nebili. Trvalo mi pol roka, než som si našiel prácu. A neuveríš! Aj z tej ma vyhodili. Nerozumiem tomu.

Toľkokrát si mi dokázala, ako veľmi chceš byť so mnou. Tak ako vtedy, pamätáš? Povedala si, že ťa nepriťahujem a že nemáme nič spoločné a preto by sme sa nemali stretávať. Ale ja som tomu neuveril. Cítil som, že sa len pretvaruješ a chceš zistiť, či sú moje city k Tebe naozajstné. Ja ťa milujem a na tom záleží. Prečo si to nechceš pripustiť? Prečo si nechceš priznať, že ma tiež chceš? Viem, že sa Ti asi zdá nepravdepodobné, že Ťa ľúbim už tak dlho, ale už tomu uver. Aj tu, ďaleko za hranicami, na Teba stále myslím a píšem ti päťstranové maily pomaly aj o tom, ako bolo na záchode. Aký iný dôkaz lásky chceš? Prečo neodpovedáš? Hneváš sa, lebo by som mal písať častejšie? Viem, mohol by som aj tri maily denne. Skúsim nejesť a nespať a napravím to, dobre?

Minule keď som ťa našiel na blogu. Napísal som Ti vtedy, že by som chcel, aby si prišla za mnou. Ty si tvrdila, že niekoho máš, a že Ti vadí, že ťa volám Srdcko. Ale on je isto len zásterka, alebo náhrada za mňa. Veď on ťa isto nemiluje tak, ako ja. Ja by som Ti zniesol modré z neba. Tak ho nechaj a príď za mnou. Budeme spolu a nič nás nerozdelí. Odpustím Ti, že si na mňa nečakala.

Napíšem Ti zasa zajtra. Aby som predišla ďalším nedorozumeniam: Tento článok nie je doslova citovaný list, alebo e-mail konkrétneho človeka. Je len inšpirovaný skutočnými udalosťami, ktoré ma dovieldi k tomu, aby som sa zamyslela nad tým, ako nízko siahajú hranice sebaúcty a úcty k súkromiu ostatných u niektorých ľudí.

Petra Jankovičová

Petra Jankovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu