reklama

Zázrak na EU BA

Už sa tu veľa popísalo o EU BA. Ešte nikto tu však nenapísal niečo podobné tomu, čo sa práve chystám napísať ja. Dnes som na akademickej pôde Ekonomickej univerzity zažila niečo naozaj kuriózne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (34)
Obrázok blogu
(zdroj: www.euba.sk)

Väčšina článkov tu mala negatívny nádych a ja so spomínanými nedostatkami mojej alma mater súhlasím. Avšak dnes, v tento historický deň, som bola svedkom zriedkavého javu. Stretla som totiž neuveriteľne správneho pohodového a ľudského vyučujúceho! Aby som verne priblížila situáciu, tak so spomínaným pánom som sa stretla už v nižšom ročníku a už vtedy sme ho my, študenti, veľmi uznávali. Mali sme s ním však len prednášky. V tomto semestri s ním prežijeme aj cvičenia z jedného predmetu, ktorý nebudem menovať. Kontakt s ním bude teda o niečo bližší. Napriek tomu, že tento článok možno bude vyznievať ako chválospev, čomu by sa dotyčný isto veľmi potešil, nebudem uvádzať jeho meno. Prečo? Vysvetlím.Férových a študentom v ústrety vychádzajúcich vyučujúcich je na EU BA naozaj ako šafranu. Musím však uznať, že keď sa taký vyskytne, tak si ho o to viac vážime. Stalo sa ale, že takýto pedagóg si za svoju ústretovosť vyslúžil problémy. Niekedy mám pocit, že vyššie inštancie takýchto rady nemajú. Dôvod nepoznám. Že by to bol strach z toho, že keby sa študentom vychádzalo v ústrety, mohla by univerzita stratiť na vážnosti? Alebo, že „strašiaci“ nás naučia viac? Je to preto, lebo ešte stále pretrváva názor, že študenti nechcú študovať, ale chcú sa len flákať? Isto sú aj takí, ale verím, že väčšina je na tom presne naopak.Aby som sa vrátila k vyučujúcemu, ktorý ma inšpiroval. Nazvem ho pán Fajn. Pán Fajn mi dnes veľmi pomohol. Ukázal totiž, že nemusí brať prehnane vážne seba ani predmet, ktorý vyučuje na to, aby si získal rešpekt. Aby nevznikli nedorozumenia, musím podotknúť, že predmet ani seba nezhadzoval, ani nám nesľuboval, že sa nebudeme musieť učiť. Avšak predostrel podmienky, ktoré sú transparentné, racionálne a dokonca „ student-friendly“, čo ale neznamená, že by sme mali zápočet dostať zadarmo. A v čom mne osobne pomohol? Dokázal ma vytrhnúť zo spárov beznádeje, frustrácie a znechutenia, z pocitov, ktoré ma čím ďalej tým viac na EU premáhajú. Pán Fajn, ďakujem. A verte, že my Váš prístup oceňujeme a s takými, ako ste Vy študujeme radšej. Zostáva mi už len modliť sa za to, aby takých bolo viac a viac a viac...

Petra Jankovičová

Petra Jankovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu