reklama

Keď sa blogeri stretnú

Keď sa blogeri stretli, bolo to nadmieru ZAUJÍMAVÉ. Pre mňa teda určite áno. Počiatočné rozpaky som skrývala zaujatým „počúvajúcim a zainteresovaným“ výrazom v tvári, neskôr som sa odhodlala na nesmelé úsmevy a potom to už išlo samo. Boli sme si cudzí, a predsa sme si cudzí neboli. Niektorí tušili, kto som, niektorých som nevedela zaradiť ja. Teraz už viem. S niektorými sme pokecali viac, s inými menej, ale to sa doženie...nabudúce. Teší ma, že som mala príležitosť trošku spoznať ďalších fajn ľudkov, s ktorými mám niečo spoločné (prinajmenšom toto tu). A dúfam, že to nebolo posledný krát a na ďalšie stretnutia prikvitnú aj tí, ktorí v ten pamätný večer nemohli prísť. Nebudem tu rozoberať, kto ako vyzeral a ako sa líšil od mojej predstavy. Celý večer môžem popísať jedným slovom: PRÍJEMNÝ. Keď sa totiž ocitnete v príjemnej spoločnosti, nemôžete sa cítiť nepríjemne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Petra Jankovičová

Petra Jankovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu