reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Petra Jankovičová

Petra Jankovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x
reklama

A tak

Hranice sebaúcty

Petra Jankovičová

Hranice sebaúcty

Ahoj Peťka, tak Ti zasa píšem, aj keď si mi tuším už rok neodpovedala. Ja viem, že to je len Tvoj spôsob, ako mi dávaš najavo, že ma chceš, a len ma chceš vyburcovať k tomu, aby som Ťa chcel ešte viac. Rajcuje ma to.

  • 12. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 498x
  • 70
Posledná rana emancipácií alebo Chlapov niekedy treba

Petra Jankovičová

Posledná rana emancipácií alebo Chlapov niekedy treba

Viem, že teraz sklamem všetky feministky, sebestačné single ženy, a viem, že priznám istú závislosť na chlapoch, ale nedá sa inak. Už pred tým neuniknem. Je to tak. Chlapov treba. V istých životných situáciách sa bez nich nedokážem zaobísť.

  • 2. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 707x
  • 79
Stolová story, alebo Nezáleží viac na tom s kým, ako kde?

Petra Jankovičová

Stolová story, alebo Nezáleží viac na tom s kým, ako kde?

Sedíme s mojimi drahými dobre naladenými rodičmi v čínskej reštike, mňamkáme si na dobrej papanici. Je nám fajn. Náladička vianočná. Po dlhej dobe si vidím famíliu a konečne papám. Viem, že to teraz znie nenažrane, ale víkend strávený v chorobe osamote v byte, ktorého chladnička zíva prázdnotou je vcelku dobrá diétka. V podniku sú obsadené len tri stoly vrátane nášho. Obsluha je príjemná a rýchla. Spokojnosť. V tom do dverí vtrhne malý zaoblený, obrílený, okravatovaný, dôležito sa tváriaci chlapík. O čomsi sa dohaduje s čašníkom a keďže sedím tvárou k nemu, vidím, ako mu pomaly navierajú žily. Líca už má karmínovo červené. Oči vyvalené, takmer nalepené na sklíčkach okuliarov. Zvyšuje hlas. Začína sa triasť.

  • 18. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 620x
  • 12
Neplačte, ja sa vrátim :)

Petra Jankovičová

Neplačte, ja sa vrátim :)

Týmto oznamujem všetkým mojim ľudkom, ktorým budem na blogu (náhodou) chýbať, nech neplačú. Do Kolína odchádzam len na dva týždne. Vrátim sa 5. septmebra plná energie, zážitkov a snáď aj nemčiny. Majte sa tu zatiaľ krásne.

  • 20. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 895x
  • 20
U2 v Katowiciach alebo Ako sa mi splnil môj hudobný sen

Petra Jankovičová

U2 v Katowiciach alebo Ako sa mi splnil môj hudobný sen

Keby sa ma niekto ešte pred pár dňami spýtal, aký je môj hudobný sen, bez váhania by som odpovedala: „Vidieť U2 naživo!“ Myslela som si, že tento sen je nesplniteľný, a že mi teda vydrží na doživotie. Nie som totiž členom oficiálneho fanklubu, ani nemám známosti v dôležitých showbiz kruhoch. Nepodarilo sa mi zohnať lístky na turné Vertigo 2005, a tak som sa zmierila s tým, že si ušetrím robotu a nebudem musieť vymýšľať nové hudobné sny. Čo však „čert“ nechcel...

  • 17. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 457x
  • 40
reklama
LIVE 8 NA ČT2!

Petra Jankovičová

LIVE 8 NA ČT2!

Slováci to nedávajú, ale Česká telka nás nesklamala. Rýchlo si to zapnite! Informácie. Nechcú naše peniaze, chcú našu tvár.Podpíšete list predstaviteľom G8? Dá sa počúvať aj na internete.

  • 2. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 290x
  • 42
Blog zbližuje

Petra Jankovičová

Blog zbližuje

Dnes som prežila pár príjemných chvíľ s jednou príjemnou osôbkou a jedným príjemným osobákom. Bolo mi cťou a potešením. Stretli sme sa takpovediac naslepo, ale poznali sme sa. Cez písmenká. Cez články. Cez diskusie. Ešte pred stretnutím sme o sebe navzájom vedeli možno viac, ako vedia ľudia, čo sa stretávajú denne. Je to zvláštne. Keby nebolo tohoto tu, tak by sme sa asi nespoznali vôbec. Bola by to náramná škoda. Už len preto, že tých dnešných (prvých, ale snáď nie posledných) pár chvíľ by sa neuskutočnilo.

  • 11. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 227x
  • 19
Zázrak na EU BA

Petra Jankovičová

Zázrak na EU BA

Už sa tu veľa popísalo o EU BA. Ešte nikto tu však nenapísal niečo podobné tomu, čo sa práve chystám napísať ja. Dnes som na akademickej pôde Ekonomickej univerzity zažila niečo naozaj kuriózne.

  • 25. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 797x
  • 34
reklama
SkryťZatvoriť reklamu