reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Petra Jankovičová

Petra Jankovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x
reklama

Keď premýšľam, niekedy to bolí

Otáznikov plná hlava

Petra Jankovičová

Otáznikov plná hlava

Spýtala sa. Nebola prvá, ani posledná. Vyslovila otázky, na ktoré chcú mnohí dostať odpovede, ak vôbec tie odpovede existujú. Sú aj takí, ktorí tvrdia, že (oni a nikto iný) tie odpovede ovládajú. Ale o nich možno inokedy. Keď tak nad tým premýšľam, chcem to všetko naozaj vedieť? Chcem poznať odpoveď na otázku: Čo bude POTOM? Chcem vedieť popredu, či smrťou všetko končí, alebo naopak začína? Ako to zmení mňa a môj život? Začnem sa správať inak? Zmením svoje hodnoty? Budem lepším človekom, alebo naopak?

  • 19. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 730x
  • 43
Veriť, alebo radšej neveriť?

Petra Jankovičová

Veriť, alebo radšej neveriť?

Mám veriť? Nemyslím vieru v Boha, v nadprirodzené sily, v mimozemské civilizácie, ale ľuďom. Komu dôverovať? Ktorým slovám? Ako odfiltrovať lži a prázdne reči, od toho, čo ľudia v mojom okolí myslia vážne? Ako nenaletieť? Vždy, keď už mám pocit, že mi sklamanie nehrozí, pretože sa snažím eliminovať prehnané očakávania, ku ktorým mám akosi odjakživa sklon, príde ďalšie. Veľké, menšie, aj úplne maličké, všetky zabolia. A vždy sa potom sama seba pýtam: Naozaj mám byť nedôverčivá, podozrievavá, skeptická, neschopná tešiť sa z maličkostí, pretože, čo ak je to iba lož, klam, blábol, vata, alebo len predkoitálna rozprávka ?

  • 24. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 302x
  • 31
Objatie neodmietnem, privítam

Petra Jankovičová

Objatie neodmietnem, privítam

Mám chuť kričať, ziapať, vrieskať, plakať, trieskať a zároveň ticho sedieť v kúte, mať od všetkých a od všetkého pokoj. Mám chuť pokrkvať sa do guličky a odhodiť sa niekam, kde by som nikomu neskazila deň mojim nasrdenosmutným výrazom tváre, a tam si pekne hniť v nejakej príjemnej vlhkej močarine, až kým ma to neprejde. Neznášam sa v takýchto stavoch. Najradšej by som sa nevidela. A chcem byť milá, usmiata, príjemná, ako inokedy, ale nedá sa!

  • 17. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 810x
  • 46
reklama
SkryťZatvoriť reklamu